
سلام دوستان.xa0 با توجه به تاریخ انتشار این مطلب،xa0چند روزی است ، کلیپی را که توسط شبکه خبری bbc فارسی از توضیحات آرش افراز، در رابطه با اینکه ما اراده آزاد داریم یا نه؟ منتشر شده است، و در شبکه های اجتماعی دست بدست می شود. خوب ببینید بر اساس توضیحات آرش افراز، اگر عملکرد انسان جبری باشد، بنظر می رسد هر نتیجه ای را که بوسیله عملکرد خود بدان دست می یابد، حاصل جبر است. اصلا اگر او دارای اراده آزاد نیست...
ادامه مطلب
سلام دوستان.xa0 با توجه به تاریخ انتشار این مطلب،xa0چند روزی است ، کلیپی را که توسط شبکه خبری bbc فارسی از توضیحات آرش افراز، در رابطه با اینکه ما اراده آزاد داریم یا نه؟ منتشر شده است، و در شبکه های اجتماعی دست بدست می شود. خوب ببینید بر اساس توضیحات آرش افراز، اگر عملکرد انسان جبری باشد، بنظر می رسد هر نتیجه ای را که بوسیله عملکرد خود بدان دست می یابد، حاصل جبر است. اصلا اگر او دارای اراده آزاد نیست...
ادامه مطلب